torek, junij 29

Želim radirko.?

Včasih si želim, da bi imela radirko
in bi te lahko izbrisala z mojega lista življenja.

Način, kako zapisuješ nekatere besede.
Kako se smeješ.
Kako govoriš.
Kako hodiš.
Kako me prevzameš.
Kako prideš do mene.
Kako me pokličeš.
Kako si predrzen in poln samega sebe in boljši in si dovoliš vse.
Kako si prijazen in vljuden in obziren in popoln, za vse in do vseh.
Le jaz, edina, z jezo ta obraz si slikam pred očmi,
ko dolge osamljene noči
se v strop strmeč sekiram,
pogrevam in premlevam
tvojih besed odmev, tvojih dejanj potek, tvojih misli zven.
In sovražim vsak drobcen delček tebe,
ki mi ne da miru in me navdaja s strahom,
da je mimo.

Vendar,
čeprav si včasih
- oh, kako zelo -
želim, da bi imela radirko,
in bi te lahko izbrisala z mojega lista življenja,
bi bil ta brez tebe prazen.
In pust.

Ni komentarjev:

Objavite komentar